EmailPrintExport ICS

Henry

Description

Kære Alle

Så står en ny flyvesæsonen heldigvis lige for døren og derfor holder vi udpakning lørdag den 11. marts. Traditionen tro starter vi i Hedebo kl. 09:00 til fælles morgenmad, efterfulgt af udpakning og fælles PFT teori. Så vi er klar til første flyvedag søndag den 12. marts, som traditionen tro primært vil være forbeholdt praktisk PFT flyvninger.

Sammen med vores første officielle flyvedag søndag den 12. marts starter vi i år dagen med standerhejsning. Som mange af jer vil vide er det et brud på traditionen, at vi ikke holder standerhejsning sammen med udpakning. Grunden hertil er at ikke alle kan være til stede under udpakning, da den falder sammen med repræsentantskabsmøde i DSVU.

Jeg vil samtidigt gerne takke for det fornemme fremmøde på generalforsamlingen søndags den 26/2 og takke for den store opbakning vi i bestyrelsen blev mødt med, samt de konstruktive ideer vi blev beriget med. Aktuelt har det betydet at vi har besluttet at opgradere LS-4 og Diskus med en Oudie (vi har fundet én og ønsker at købe en mere) - mens vi samtidigt arbejder videre på at finde en permanent og indbygget løsning. Håbet er at det kan være med til at sikre at vores 1- sædet i år får mange km og timer i bogen.

Hans Lund, Silkeborg flyveklub

Venue